۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
توسعه خدمات الکترونیکی در اولویت است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

توسعه خدمات الکترونیکی در اولویت است

سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با الکترونیکی شدن ۳۰ خدمت حضوری در تامین اجتماعی ۷۰ میلیون مراجعه مردمی منتفی می‌شود.

به گزارش بازار، مصطفی سالاری در نشست خبری افزود: در دوره شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات غیر حضوری مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است که امیدواریم بتوانیم در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری پیشگام باشیم.

سالاری افزود: با الکترونیکی شدن ارائه ۳۰ خدمت اصلی از حدود ۹۶ میلیون مراجعه‌ای که در سال داریم ۷۰ میلیون مراجعه به کارگزاری‌ها حذف می‌شود.

وی گفت: بخش دیگری از این ۳۰ خدمت از طریق استقرار نسخه نویسی الکترونیک ارائه خواهد شد و امیدواریم در بهمن ماه اعلام کنیم بیش از ۷۵ درصد مراجعه حضوری مردم با اجرای طرح ۳۰۷۰ به تامین اجتماعی منتفی و غیر حضوری شده است و دیگر خدمات غیرحضوری و دیجیتال را با مراجعه حضوری ارائه نمی‌کنیم.

وی گفت: همکاران ما در کنار درب ورودی شعب به مراجعه کنندگان توضیح می‌دهند و برای نوع خدمتی که می‌خواهند دریافت کنند اگر جزو ۳۰ خدمت باشد آن شخص را راهنمایی می‌کنند تا با گوشی همراه سرویس مورد نظر را راه اندازی کنند.

وی گفت: ۴۵ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند یعنی بیش از نصف جمعیت کشور به علاوه کارفرمایان که به نوعی شرکای اجتماعی تامین اجتماعی هستند هم از این سرویس‌ها و خدمات استفاده می‌کنند که جمعیت قابل توجهی است.

کد خبر: ۵۲٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha