۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
۱۱ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۱۱ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۱ هزار میلیارد ریال از طریق جذب سرمایه‌گذاران جدید طی سال جاری، در شهرک‌های صنعتی استان قزوین سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: این میزان سرمایه گذاری از سوی ۹۶ سرمایه گذار که از ابتدای سال جاری تاکنون جذب شده و با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند، انجام خواهد شد.

حمیدرضا خانپور همچنین یادآور شد: این سرمایه گذاران برای اجرای طرح های تولیدی خود ۶۲ هکتار زمین آماده سازی شده و دارای زیرساخت (آب، برق و گاز) در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دریافت کرده اند.

وی گفت: با اجرای طرح های تولیدی مربوط به سرمایه گذاران جذب شده در سال جاری، پیش بینی می شود برای ۲ هزار و ۹۸۰ نفر به طور مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین اشتغال ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه طی سال های اخیر با وجود تنگناهای مالی موجود در کشور و تحریم های ظالمانه دشمن با رشد سرمایه گذاری از حیث تعداد و میزان در شهرک های صنعتی استان قزوین روبرو بوده ایم، افزود: بر همین اساس و با سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های اخیر، ۳۵ درصد اشتغال ایجاد شده در شهرک های صنعتی استان مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

خانپور در ادامه از قزوین به عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه گذاری صنعتی نام برد و اظهار داشت: با سرمایه گذاری های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت برای استقرار واحدهای تولیدی، در حال حاضر در چهارگوشه استان قزوین امکانات لازم از جمله زمین آماده سازی شده و دارای زیرساخت در قالب شهرک ها و نواحی صنعتی برای پذیرش سرمایه گذاران و استقرار و ایجاد واحدهای صنعتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین حجم سرمایه گذاری های انجام شده در شهرک های صنعتی استان مربوط به شهرک های لیا، کاسپین یک و ۲ (آبیک)، خرمدشت،حیدریه و آراسنج بوده است

کد خبر: ۵۲٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha