۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبیاری کشاورزی اردبیل جذب شده است
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبیاری کشاورزی اردبیل جذب شده است

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبیاری کشاورزی شهرستان اردبیل جذب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با مردم نیار اردبیل اظهار داشت: پیگیر حقابه و اجرای پایاب اراضی کشاورزی نیار از محل سد پیله سهران هستیم.

وی با بیان اینکه فاز دوم عملیات انتقال آب در حال اجرا است گفت:  ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبیاری کشاورزی شهرستان اردبیل جذب شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری ها و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان مقرر شد کار اجرای سالن ورزشی محله نیار به صورت قرارداد bot به شهرداری اردبیل واگذار شود.

بدری به انتشار فراخوان برای طراحی المان علامه مقدس اردبیلی از چهره‌های مهم فرهنگی و مذهبی این محله از سوی شهرداری خبر داد و گفت: براساس توافق انجام شده و تعیین کاربری زمینی،  عملیات اجرایی پارک بزرگ محله نیار را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

احداث سالن ورزشی، تعیین حقابه و اجرای پایاب اراضی کشاورزی نیار از سد پیله‌سهران، اجرای پارک عمومی و همچنین اجرای راه دسترسی محله نیار به میدان شهید جدی از جمله مطالبات اهالی نیار از در این دیدار بود.

کد خبر: ۵۲٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha