۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
۴۴۷ متقاضی در ملایر تسهیلات وام اجاره مسکن دریافت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

۴۴۷ متقاضی در ملایر تسهیلات وام اجاره مسکن دریافت کردند

همدان - مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تعداد چهار هزار و ۱۲۱ نفر از مردم ملایر برای دریافت تسهیلات وام اجاره مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد؛ ۴۴۷ متقاضی تسهیلات را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش حسینی عصر یکشنبه در جلسه‌ای بررسی وضعیت مسکن ملایر بیان کرد: در سامانه اقدام ملی تعداد دو هزار و 519 نفر از ملایر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۸۳ نفر مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تعداد هفت نفر بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان و تعداد ۱۸ نفر زیر ۳۰ میلیون تومان برای اقدام ملی مسکن واریز کرده اند.

حسینی در رابطه با وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهرستان ملایر نیز گفت: پروژه ۴۳۲ واحدی دژچنار یکی از پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان است که تعداد ۲۴۰ واحد آن تکمیل و تحویل  شده  و تعداد ۱۹۲ واحد آن در مرحله نازک کاری بوده که در سال آتی تحویل متقاضی خواهد شد.

وی در رابطه با تأمین زمین برای اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: در کمیته فنی موافقت با اتصال ۸.۲ هکتار از اراضی بالای دریاچه کوثر به محدوده شهر ملایر گرفته شده است.

حسینی در خصوص دریافت وام فرسوده در  شهرستان ملایر نیز  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۴ نفر خارج از بافت و تعداد ۲۱ نفر نیز داخل بافت برای اخذ وام به بانک معرفی شدند.

کد خبر: ۵۲٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha