۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
۱۸ روستای بخش «پیش خور» فامنین مشکل آب دارند
نماینده مردم همدان در مجلس:

۱۸ روستای بخش «پیش خور» فامنین مشکل آب دارند

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ۱۸ روستای بخش «پیش خور» فامنین مشکل آب دارند؛ گفت: در سال‌های گذشته ذخیره آب به درستی انجام نشده و این امر باعث آزار مردم شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی بعدازظهر یکشنبه درجلسه شورای اداری همدان که در فرمانداری همدان برگزار شد با انتقاد از عدم نظارت بر شبکه‌های مجازی و به ویژه شبکه «شاد» بیان کرد: ۸۰ درصد دانش آموزان ابتدایی و ۶۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول و تنها ۲۰ درصد دانش آموزان متوسطه دوم در شبکه «شاد» حضور دارند که این زنگ خطری برای تربیت دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه از خانواده‌ها می‌خواهیم نظارت بر دانش آموزان خود برای حضور در شبکه «شاد» را بیشتر کنند و در بحث آیین نامه‌ها هم پیگیر هستیم تا آیین‌نامه‌ای تنظیم شود که نظارت معلمان بر دانش‌آموزان را بیشتر کند، گفت: عدم باور به داخل و عدم توجه به شبکه ملی اطلاعات باز؛ مشکلاتی برای آموزش و پرورش ایجاد کرده است.

حجت الاسلام فلاحی گفت: متاسفانه از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور درست استفاده نشده و در همدان اوضاع و امکانات آموزشی برای معلمان نامناسب است به طوری که برای ساختمان باهنر همدان کد تخریب صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه عدم دعوت دانش آموزان برتر برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را به اطلاع رئیس سازمان سنجش رسانده ایم، گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی مشکلات آموزش و پرورش از قبیل استخدام معلمان حق التدریسی، نهضتی و غیردولتی است که تلاش داریم این موضوعات را به کمک نمایندگان مجلس حل و فصل کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود معلم و اعتبارات آموزش و پرورش از دغدغه‌های اساسی کشور در حوزه آموزشی است که در این خصوص کمیسون آموزش به دنبال ارائه راهکارهای مناسب است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه ۱۸ روستا در بخش پیش خور فامنین مشکل آب دارند و در همین راستا چندین جلسه برای رفع مشکل برگزار شده است؛ گفت: در سال‌های گذشته ذخیره آب به درستی انجام نشده و این امر باعث آزار مردم شده است.

حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه عمده مشکلات کشور در بحث مدیریت داخلی است؛ گفت: در این شرایط که مردم تحت فشار مشکلات اقتصادی هستند نباید با تصمیمات نسنجیده مردم را بیشتر از این دچار مشکل کرد.

وی گفت: مجلس با پیگیری و تصویب طرح کالاهای اساسی دنبال این است که تا حدی از مشکلات مردم کم کند.

کد خبر: ۵۲٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha