۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
اختصاص زمین ۵۰ هکتاری برای اجرای طرح مسکن ملی در کاشان
معاون مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:

اختصاص زمین ۵۰ هکتاری برای اجرای طرح مسکن ملی در کاشان

کاشان- آراسته، معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص زمین ۵۰ هکتاری برای اجرای طرح مسکن ملی در کاشان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه برای ساخت مسکن ملی در شهر کاشان پنج زمین در شهرک خاتم الانبیا(ص) جانمایی شده است، اظهار داشت: با توجه به انجام اقداماتی برای تهیه زمین، ظرفیت ساخت مسکن مهر در کاشان از ۵۰۰ واحد به سه هزار واحد افزایش یافته است و این امکان وجود دارد که تا ۶ هزار واحد مسکونی ملی در این شهر ساخته شود.

وی با بیان اینکه در شهرهای اطراف کاشان نیز زمین برای ساخت مسکن ملی تامین شده است، ابراز داشت: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر برای طرح مسکن ملی در این شهرستان ثبت نام کرده اند که حدود یک هزار و ۸۰۰ پرونده تایید شده و بقیه در حال بررسی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان با اشاره به اینکه یک زمین ۵۰ هکتاری در محدوده بلوار قطب راوندی کاشان برای طرح مسکن ملی اختصاص داده شده است، تصریح کرد: با توجه به مصوبه کمیسیون ماده پنج اصفهان مجوز هفت طبقه روی پیلوت برای ساختمان های مسکن ملی در این شهرستان صادر شده است.

وی همچنین از طی مراحل نهایی آسفالت محور باند دوم کاشان-بادرود در شمال استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: فاز دوم این پروژه در حال حاضر در حال انجام است است که با تکمیل آسفالت ۱۲ کیلومتر باقیمانده از این محور به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.

آراسته همچنین از شروع آسفالت فاز یک محور کمربندی کاشان به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۷.۵ متر خبر داد و افزود: این پروژه بعد از سالها توقف با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

کد خبر: ۵۲٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha