۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری در طرح زمستانی زنجان
مدیرکل راهداری زنجان خبر داد:

فعالیت ۵۰ اکیپ راهداری در طرح زمستانی زنجان

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان به اجرای طرح راهداری زمستانی در استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ۵۰ اکیپ راهداری پیش بینی شده است.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار،به اجرای طرح راهداری زمستانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ۵۰ اکیپ راهداری پیش‌بینی‌شده است.

وی از به‌کارگیری ۵۵۷ نیروی راهداری با ۲۵۴ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خبر داد و اظهار کرد: ۳۲ راهدارخانه در استان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، گفت: در اجرای طرح راهداری زمستانی در نقاط حادثه‌خیز استان هم برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده تا راهداران حضور بسیار فعالی در این محورها داشته باشند.

علی‌اکبری به اعتبارات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات سال ۹۹ بیش از ۳۳ میلیارد ریال بود که تاکنون ۴۴ میلیارد ریال تخصیص‌یافته است.

وی ابراز داشت: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در اجرای طرح راهداری زمستانی از ظرفیت پلیس‌راه، اورژانس، هلال‌احمر، مدیریت بحران و راه و شهرسازی استفاده خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان گفت: در طرح زمستانی سال گذشته راهداری زنجان در خدمات‌رسانی به مسافران عملکرد بسیار خوبی داشت.

کد خبر: ۵۲٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha