۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
 الگوی راهبری شغلی کمیته امداد در جهان منحصر به فرد است
معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد:

الگوی راهبری شغلی کمیته امداد در جهان منحصر به فرد است

عبدالملکی، معاون اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد با اشاره به اینکه در الگوی راهبری شغلی کمیته امداد، کارآفرینان اقدام به آموزش محرومین می‌کنند، از آن به عنوان یک راهبرد نوین در جهان یاد کرد.

به گزارش بازار، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تا امروز ۱۴ هزار فرصت شغلی از طریق همکاری بیش از ۳۰۰ نفر از کارآفرینان حرفه ای کشور در قالب الگوی راهبری شغلی در سراسر کشور ایجاد شد، گفت: کمیته امداد بر اساس دو الگوی موازی برنامه اشتغال زایی برای محرومان را جلو می برد؛ الگوی هدایت شغلی و راهبری شغلی دو الگوی مذکور هستند.

وی درباره الگوی هدایت شغلی توضیح داد و اظهار کرد: این نوع الگو کارشناس محور است و بر اساس آن حدود ۱۳۰۰ نفر کارشناسان مختلف و کار آزموده در حوزه کسب و کار در کشور داریم که از طریق مشاوره شغلی، مسیر شغلی محرومان را تعیین می کنند و سپس این عزیزان را از طریق آموزش های فنی و حرفه ای راهنمایی و هدایت می کنند. این اقدامات را ایجاد و به پایداری مشاغل این عزیزان ادامه خواهد داشت.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) الگوی راهبری شغلی را یک الگوی کارآفرین محور عنوان کرد و افزود: در این الگو، کارآفرینانی که کارمند کمیته امداد نیستند و در زمینه کسب و کار خودشان موفق هستند، ایجاد اشتغال برای محرومین را در رسته ای که تخصص دارند بر عهده می گیرند و گام به گام با این عزیزان همراه می شوند تا شغل شان به پایداری برسد.

وی الگوی راهبری شغلی را یک راهبرد نوین برای اشتغال زایی بیان کرد و گفت: این الگو در دنیا سابقه ندارد و در حقیقت یک ابتکار بومی در ایران اسلامی محسوب می شود.

کد خبر: ۵۲٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha