۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
۱۲۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های شهری در رشت پرداخت شده است
استاندار گیلان:

۱۲۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های شهری در رشت پرداخت شده است

رشت- استاندار گیلان گفت: از سال گذشته تا پایان مهرماه ۱۲۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های مختلف شهری در رشت پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع پروژه های نیمه تمام را یکی از دغدغه های بحق مردم خواند که مسئولان نیز بر اجرا و تکمیل آنها تاکید دارند و گفت: انتظار دارم بر اساس اولویت بندی نسبت به اتمام هریک از این پروژه ها تلاش شود.

استاندار گیلان با اشاره به تخصیص ارزش افزوده به شهرداری رشت، گفت: از سال گذشته تا پایان مهرماه سال جاری ۱۲۹ میلیارد تومان اعتبار نقدی به شهرداری رشت پرداخت شده که انتظار می‌رود در هزینه‌کرد آنها برای رفع مشکلات مردم اقدامات لازم صورت گیرد.

زارع به مشکل باشگاه های ورزشی به ویژه تیم های فوتبال اشاره کرد و با یادآوری پیگیری های خود از طریق مسئولان کشوری، خواستار توجه جدی تر بخش های غیر دولتی مسئول و نهادهای ذیربط و اتخاذ تصمیماتی اصولی برای رفع مشکلات و نگرانی هواداران شد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید مطالبات و خواسته هایی که مردم از مسئولان دارند را شنید، اظهار کرد: انتظار دارم شهرداری به عنوان یک نهاد عام عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در پیشبرد امور توسعه محور شهری پیگیر و پیشتاز باشد.

علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به پیگیری ها در خصوص پروژه تصفیه خانه فاضلاب رشت گفت: پیرو این مذاکرات طی روزهای گذشته بودجه ای برای اجرای پروژه تخصیص یافت که امیدواریم بخش های قابل توجهی از آن تکمیل شود.

 وی به پروژه نیروگاه زباله سوز ۶۰۰ تنی رشت  و طرح جامع تفصیلی شهر اشاره کرد و افزود: استانداری گیلان با تمام توان پیگیر تکمیل پروژه های نیمه تمام و ساماندهی پروژه های عمرانی‌ است.

کد خبر: ۵۲٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha