۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
۱۳ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم گلستان توزیع شد
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان:

۱۳ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم گلستان توزیع شد

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی در میان خانواده ها، این ستاد ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های نیازمند مناطق محروم استان توزیع کرد. 

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان، محمد مهدی سلمان زاده اظهار کرد: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی در میان خانواده ها، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان تعداد دو هزار بسته دیگر در بین خانوادهها توزیع کرد.

وی افزود: در طرح مشق احسان در استان گلستان این تعداد در ادامه ۱۱ هزار بسته ای است که توسط گروه‌های جهادی، خیریه ها و سمن ها است ‌که قبلا در حواشی برخی از شهرها توزیع شد. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: میزان هزینه اختصاص یافته در این طرح با تعداد ۱۳ هزار تومان قریب به ۱۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: شهروندان گلستانی اقدامات این ستاد را در خدمت رسانی به مردم را در زمینه های مختلف از جمله عمرانی (ساخت بیمارستان، مدرسه سازی، ساخت مراکز بهداشتی و ...) اقتصادی (پرداخت تسهیلات به اشتغال خانگی) اجتماعی (اهدای جهیزیه ها، توزیع بسته های لوازم خانگی، توزیع دام سبک در زمان سیل ۹۸، توزیع بسته های معیشتی، سبد کالا و پروتئینی و نیز بسته های بهداشتی را در زمان کرونا فراموش نکرده اند که ان شاالله این خدمات رسانی به مردم در عرصه های متعدد ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۵۲٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha