۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تامین کالاهای اساسی و دارو، اولویت اصلی بودجه ۱۴۰۰
نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد

تامین کالاهای اساسی و دارو، اولویت اصلی بودجه ۱۴۰۰

خدابخشی، نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تامین کالاهای اساسی، دارو و لوازم مورد نیاز وزارت بهداشت باتوجه به شرایط کرونایی کشور، اولویت این کمیسیون و مجلس شورای اسلامی برای بودجه سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش بازار، محمد خدابخشی نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، افزود: به محض اینکه دولت در موعد مقرر بودجه سال آینده کل کشور را تقدیم مجلس کند، در کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهادهایی در این زمینه ارایه خواهیم داد.

وی همچنین گفت: تلاش می‌کنیم در بودجه سال ۱۴۰۰ تراز عملیاتی بودجه را بهبود بخشیم.

نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: سعی می‌کنیم که هزینه‌های کشور را از محل درآمدهای مالیاتی تامین و اتکا به درآمدهای نفتی را کمتر کنیم.

خدابخشی افزود: همچنین سعی خواهیم کرد که در بودجه سال ۱۴۰۰، طرح الزام دولت به تامین کالاهای اساسی که در مجلس شورای اسلامی برای ۶ ماهه دوم سال جاری به تصویب رسید، برای سال آینده با جامعه هدفی که قابلیت اجرا داشته باشد را در کمیسیون مورد بررسی قرار دهیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه از تصویب برخی از احکام مورد نیاز برای اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و گفت: این طرح به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده و پس از آغاز جلسات علنی مجلس در دستور بررسی قرار می‌گیرد.

خدا بخشی تصریح کرد: این احکام جهت تسریع در کار، طی یک نامه‌ای از سوی رئیس کمیسیون برای اعمال در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است.

کد خبر: ۵۲٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha