۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
تردد در جاده‌های زنجان ۶۰ درصد کاهش یافت
مدیرکل راهداری زنجان:

تردد در جاده‌های زنجان ۶۰ درصد کاهش یافت

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در استان، گفت: طی یک ماه گذشته تردد در این محورها ۶۰ درصد کاهش داشته است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، به آمار ترددها در جاده‌های زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز سال جاری تاکنون  تردد در جاده‌های بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است. 

وی با اشاره به اجرای طرح محدودیت های تردد کرونایی در زنجان، اظهار کرد: از ۱۲آبان ماه سال جاری تاکنون تردد در جاده‌های استان ۶۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، با بیان اینکه با اعلام ستاد کرونا احتمال تداوم محدودیت‌های تردد کرونایی در استان وجود دارد، گفت: از مردم درخواست می‌شود برای قطع زنجیره کرونا از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و درخانه بمانند. 

علی اکبری با بیان اینکه  در استان سه ترمینال زنجان روزانه ضد عفونی می شوند، تاکید کرد: درحال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان برون شهری زنجان به ۸۰ درصد رسیده است. 

وی ابراز کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان برون شهری را به ۱۰۰ درصد خواهیم رساند تا مردم خیالشان راحت باشد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، همچنین  از وجود ۷۴ دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در تمام جاده‌های اصلی، فرعی و آزادراه‌های استان این دستگاه‌ها فعال است. 

علی اکبری از فعالیت ۳۷ دستگاه دوربین نظارت هم در استان زنجان خبر داد و گفت: فعالیت این دوربین‌ها باعث کاهش تصادفات شده است. 

کد خبر: ۵۲٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha