۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
صدور اسناد مالکیت تک برگ در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر قزوین کلید خورد
معاون بنیاد مسکن قزوین:

صدور اسناد مالکیت تک برگ در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر قزوین کلید خورد

قزوین- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: تبدیل اسناد دفترچه‌ای مالکیت واحدهای مسکونی به تک برگ در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت و همچنین روستاهای استان توسط این نهاد کلید خورده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، علی خانجانیان اظهار کرد: براساس تفاهم بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، فرآیند تبدیل اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت و روستاهای استان توسط این نهاد از دفترچه‌ای به تک برگ به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت یکپارچه سازی اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در مناطقی که به روز رسانی و تبدیل اسناد به انجام نرسیده، انجام این کار در شهرهای نرجه در شهرستان تاکستان و شریفیه در شهرستان البرز عملیاتی خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته و پس از انجام تشریفات اداری و انتخاب پیمانکار، کار نقشه برداری از شهرهای یاد شده و تهیه نقشه‌های ثبتی به انجام می‌رسد که پس از اعلام عمومی و فراخوان به مالکان، نسبت به تشکیل پرونده‌های ثبتی هر یک از متقاضیان و مالکان با هماهنگی شوراهای اسلامی اقدام به عمل خواهد آمد.

خانجانیان یادآور شد: عملیات اجرای نقشه برداری و ثبت نام از متقاضیان شهرهای نرجه و شریفیه امسال به انجام می‌رسد و برای سال آینده به طور حتم تعداد شهرها برای تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ افزایش خواهد یافت

کد خبر: ۵۲٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha