۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
تغییرات در سایت مدیریت فناوری بورس
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران خبر داد

تغییرات در سایت مدیریت فناوری بورس

دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: بدلیل شفافیت بیشتر، آگاهی و آموزش و همچنین جلوگیری از برخی سو استفاده ها، تغییراتی در سایت مدیریت فناوری بورس صورت گرفت.

به گزارش بازار، روح الله دهقان، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، درباره دلایل تغییر نمادهای پر بیننده به پر تراکنش‌ها در سایت مدیریت فناوری بورس افزود: شفاف سازی و اطلاع رسانی از بحث‌های مهم سازمان بورس است نمادهای پر بیننده مصداق اقتصادی ندارد و ناشی از بازدیدهای از یک نماد است.

وی ادامه داد: اخیرا مشاهده کردیم اطلاعاتی که در اختیار مردم درباره نمادهای پربیننده قرار می‌گرفت باعث سو استفاده برخی از افراد می‌شد و برخی از این افراد با نرم افزارهای خاصی تعداد بازدیدکنندگان نمادها را افزایش می‌داند و، چون مردم به نمادهای پر بیننده توجه ویژه‌ای داشتند باعث سو استفاده‌های زیادی شده بود.

دهقان گفت: بر این اساس نمادهایی که تعداد معاملاتشان بیشتر بود در پنجره پر تراکنش‌ها نشان داده شد. وی افزود: بدلیل شفافیت بیشتر و جلوگیری از برخی سو استفاده ها، تغییراتی در سایت مدیریت فناوری بورس صورت گرفت و نمادهای پربیننده جای خود را به نمادهای پر تراکنش داد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اضافه کرد: سایت مدیریت فناوری بورس به سهامداران اطلاعاتی درباره قیمت‌ها و نمادهای بورسی ارائه می‌دهد و با توجه به تصمیم شورای عالی اطلاع رسانی بورس مبنی بر آموزش سهامداران جدید، بحث آموزش به جد پیگیری می‌شود.

وی گفت: با توجه به مراجعات زیاد افراد به شرکت مدیریت فناری بورس، با همکاری سازمان بورس، تصمیم گرفتیم تا بخش آموزش را در این سایت اضافه کنیم تا افرادی که وارد بورس می‌شوند آموزش‌های اولیه ببینند.

دهقان افزود: در یکماه گذشته اضافه شدن بحث آموزش را مورد بررسی قرار داده ایم ضمن اینکه تست‌ها انجام شده تا این تغییرات تاثیرات منفی در کارایی سایت نداشته باشد.

وی گفت: کارهای اجرایی در حال انجام است به محض پایان تست، امیداورم این بخش در روز شنبه آماده استفاده سهامداران باشد. دهقان افزود: قرار است در سایت فیلم‌های آموزشی بارگذاری شود تا مردم فایل‌های آموزشی را دانلود و از آن استفاده کنند.

وی درباره استفاده از نرم افزارهای ایرانی گفت: از سال ۹۸ کار تولید سیستم‌های نرم افزار معاملاتی ایرانی در حال تهیه است و امیدوارم تا پایان سال تست‌های اولیه به پایان برسد.

وی تصریح کرد: اگر تست‌ها با موفقیت انجام شود بخشی از معاملات با سامانه‌های جدید صورت می‌گیرد. مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: بهره برداری از سامانه‌ها زمان بر است و باید مطمئن باشیم ضررو زیانی به سهامداران وارد نمی‌شود.  

کد خبر: ۵۲٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha