۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
ارائه خدمات نیابتی در پست استان سمنان/ بهره‌گیری از ظرفیت پست برای ثبت‌نام دانشجویان
سرپرست اداره کل پست سمنان:

ارائه خدمات نیابتی در پست استان سمنان/ بهره‌گیری از ظرفیت پست برای ثبت‌نام دانشجویان

سمنان- سرپرست اداره کل پست سمنان بابیان اینکه ارائه خدمات نیابتی در این اداره کل تقویت می‌شود، گفت: از ظرفیت پست برای ثبت‌نام غیرحضوری دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید آقاجانی ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل پست استان سمنان که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات نیابتی در سازمان پست استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان پست با دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور خبر داد و افزود: این طرح با محوریت کاهش مراجعات حضوری و افزایش شفافیت کاری اجرایی می‌شود.

سرپرست اداره کل پست استان سمنان با تأکید بر اینکه دانشجویان با ارائه مدارک موردنیاز می‌توانند با مراجعه به اداره پست مراحل ثبت‌نام در دانشگاه موردنظر را بدون مراجعه حضوری انجام دهند و این در حالی است که برخی دانشگاه‌های دولتی نیز برای اجرای این طرح اعلام همکاری کردند.

آقاجانی با اشاره به همکاری اداره پست سمنان برای نقل‌وانتقال دوم مسکن مهر بیان کرد: این طرح برای نخستین بار به‌صورت آزمایشی توسط اداره کل پست استان اجرایی می‌شود و در طرح نقل‌وانتقال ثانویه مسکن مهر، مالک و خریدار به همراه مدارک لازم به پست مراجعه  می‌کنند و اداره کل پست مدارک را برای طی مراحل قانونی واداری به دفترخانه و مسکن و شهرسازی ارسال می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید آقاجانی به‌عنوان سرپرست اداره کل پست استان سمنان منصوب شد و در این مراسم از زحمات نصرت‌الله مشیری مدیرکل سابق اداره کل تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: ۵۲٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha