۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
نیاز مراکز بیمارستانی آذربایجان شرقی به اکسیژن تامین می‌شود
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

نیاز مراکز بیمارستانی آذربایجان شرقی به اکسیژن تامین می‌شود

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیاز مراکز بیمارستانی به اکسیژن تامین می‌شود، گفت: هشت تن اکسیژن مایع از طریق یکی از استان های مجاور تامین می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، حبیب امین زاده اظهار داشت: طی ساعات گذشته و در پی اظهار نظر رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز مبنی بر کمبود اکسیژن به عنوان حیاتی‌ترین نیاز بیماران کرونایی و عدم همکاری مراکز تولید و توزیع، هشت تن اکسیژن مایع تا نیمه‌شب از طریق یکی از استان‌های همجوار تامین می شود؛ همچنین این روند طی برنامه ریزی مناسب، بر حسب نیاز بیمارستان های استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان اکسیژن مایع تولید نمی شود افزود: در عین حال تمام مراکز تامین و توزیع اکسیژن گازی موظف به فعالیت چند برابر ظرفیت شدند.

امین زاده اظهار داشت: در چند ماه اخیر با وجود برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونای استان، هیچ گونه اعلام نظر در خصوص وضعیت اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از سوی مسئولان بهداشت و درمان به سازمان صمت اعلام نشده است.

وی پیشنهاد کرد امکان ذخیره سازی بیمارستان های مهم استان برای اکسیژن مایع افزایش یابد.

کد خبر: ۵۱٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha