۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
 ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا درزنجان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا درزنجان پرداخت شد

زنجان-یوسفی،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه در مجموع بیش از ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا دراستان پرداخت شده است، گفت: شهرستان زنجان بیشترین دریافت تسهیلات کرونایی را به خود اختصاص داده است. 

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرده است، گفت: در این راستا دولت برای تثبیت اشتغال تسهیلات لازم را به صاحبان مشاغل آسیب دیده پرداخت می کند. 

وی با بیان اینکه هشت هزار و ۳۴۸ نفر زنجانی در سامانه کارا ثبت‌نام  کردند، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰نفر موفق به دریافت تسهیلات کرونایی در استان شدند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است، گفت: شهرستان زنجان بیشترین دریافت تسهیلات کرونایی را به خود اختصاص داده است. 

یوسفی عملکرد شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات کرونایی را خوب ارزیابی کرد و گفت: بانک اقتصاد نوین و موسسات غیربانکی کوثر و ملل همکاری خوبی را در پرداخت تسهیلات کرونایی نداشتند. 

وی افزود: مشاغل آسیب دیده از کرونا در ۱۴ رسته می توانند برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کنند و تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، ابراز داشت: در استان زنجان ثبت نام مشاغل برای دریافت تسهیلات کرونایی بسیار خوب بوده است.

کد خبر: ۵۱٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha