۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
افزایش تولید پوشک با تمهیدات وزارت صمت برای تامین مواد اولیه
نایب رئیس انجمن صنایع سلولزی ایران تاکید کرد

افزایش تولید پوشک با تمهیدات وزارت صمت برای تامین مواد اولیه

مهاجر، نائب رئیس انجمن صنایع سلولزی ایران گفت: با دستور وزیر صمت در خصوص تسهیل شرایط برای تامین ارز مورد نیاز تولیدکنندگان پوشک از طریق واردات در مقابل صادرات و ارز متقاضی، به زودی بازار این کالا تنظیم و قیمت ها تعدیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، محمد مهاجر نایب رئیس انجمن صنایع سلولزی ایران پس از جلسه مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت که با حضور تعدادی از تولیدکنندگان بزرگ صنعت پوشک برگزار شد، تصریح کرد: صنعت سلولزی در حوزه تولید پوشک ظرفیت تولید بیش از مصرف کشور را دارد و مشکل کمبود در بازار وجود ندارد.

وی اضافه کرد: البته سودجویان هستند که عرضه را کاهش می‌دهند و با افزایش تقاضا، تعادل بازار را بهم می ریزند.

نایب رئیس انجمن صنایع سلولزی ایران گفت: در این جلسه‌ مشکلات صنعت سلولزی کشور که تا حدود زیادی به تحریم‌ها و مشکلات ارزی مربوط می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

مهاجر بیان کرد: رصد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نشان می‌دهد کمبودی در بازار نیست، بلکه سودجویانی که عرضه را کاهش می‌دهند باعث افزایش تقاضا در بازار شده اند و در نهایت باعث ایجاد اختلال در سطح عرضه می‌شوند.

نایب رئیس انجمن صنایع سلولزی ایران گفت: در این جلسه مقرر شد تولید کنندگان حوزه پوشک از ارز متقاضی و یا از روش واردات در مقابل صادرات استفاده کرده و با افزایش میزان تولید هزینه تمام شده این محصول را به حداقل برسانند.

مهاجر تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارت صمت روند ترخیص مواد اولیه تولید پوشک بهبود یافته و به زودی روند تولید افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر: ۵۱٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha