۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مدیران دستگاههای اجرایی زنجان با سرمایه گذاران همکاری کنند
استاندارزنجان:

مدیران دستگاههای اجرایی زنجان با سرمایه گذاران همکاری کنند

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم همکاری مدیران دستگاههای اجرایی با سرمایه گذاران در استان تاکید کرد و گفت:  نباید سرمایه گذار را از دست بدهیم و تمام مشکلات زمین و آب برای این پروژه طی یک ماه حل شده و زمین در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه درجلسه کار گروه اقتصادی در محل استانداری زنجان، بر لزوم روند تسریع انجام کارهای ورود سرمایه گذاران به استان زنجان تاکید و اظهار کرد: مدیران برای ورود سرمایه گذار به استان تلاش کنند. 

وی  در خصوص سرمایه گذاری شرکت درسا مهر کیش در شهرستان خدابنده، اظهار کرد: باید سرمایه گذار اعتماد لازم از سوی مدیران را کسب کند و درآمد خود را برای استان و شهرستان  هزینه کند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه شهرستان خدابنده استعدادهای بسیار خوبی در  بخش های مختلف دارد، گفت: باید از این ظرفیت ها برای توسعه همه جانبه این شهرستان استفاده شود. 

حقیقی تاکید کرد: استقرار واحد تولید ژن دو قلو زایی در شهرستان خدابنده برای استان هم بسیار مهم و با ارزش خواهد بود و باید از سرمایه گذار به خوبی استقبال شود. 

وی افزود: استقرار این واحد در این شهرستان منوط به همکاری مدیران دستگاههای اجرایی است و مشکلات مربوط به این پروژه باید دراستان حل شود تا کارها سریع جلو برود. 

استاندار زنجان، تصریح کرد: مدیران در تسریع روند پروژه  ها باید خودشان در صحنه باشند تا سرمایه گذار با اطمینان در استان سرمایه گذاری کند. 

حقیقی بر لزوم همکاری مدیران دستگاههای اجرایی با سرمایه گذاران در استان تاکید کرد و گفت:  نباید سرمایه گذار را از دست بدهیم و تمام مشکلات زمین و آب برای این پروژه  طی یک ماه حل شده و زمین دراختیار سرمایه گذار قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: باید فاز اول این پروژه در شهرستان هر چه سریع تر  عملیاتی شود چرا که اجرای این پروژه برای استان هم توفیقات خوبی را به دنبال خواهد داشت. 

کد خبر: ۵۱٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha