۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
همکاری نزدیک با سپاه برای نظارت بر بازار
وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

همکاری نزدیک با سپاه برای نظارت بر بازار

رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همکاری بسیار خوب و نزدیکی را با سپاه پاسداران شروع کردیم.

به گزارش بازار، علیرضا رزم حسینی در حاشیه نشست هماهنگی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی‌ها در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما افزود:باید از سپاه که همواره نگهبان انقلاب اسلامی و همیشه در صحنه‌ها حضور داشته است تشکر ویژه داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سپاه اعلام آمادگی کرد که در موضوع نظارت‌ها کمک کند البته با دقتی خاص که آسیبی به بازاریان نرسد.

رزم حسینی افزود: همکاری بسیار خوب و نزدیکی را با سپاه پاسداران شروع کردیم و فکر می‌کنیم با تقسیم کار مشخصی که رئیس جمهور هم ابلاغ کرد بین دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت، روند تامین کالا و ارزان رسیدن کالا به دست مصرف کننده بهتر خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور رئیس گمرک مصوب شد تمام کالاهایی که در انبار گمرکات کشور رسوب شده است ترخیص شود.

وی تاکید کرد: پیرو مصوبه ترخیص کالا از گمرکات روز گذشته ۲۵ هزار تن از ۲۰۰ هزار تن برنج‌هایی که در گمرک مانده بود ترخیص شد و بقیه به تدریج ترخیص می‌شود.

رزم حسینی گفت: یکی از ماموریت‌های وزارت صمت تامین کالاهای اساسی و ضروری و مواد اولیه کارخانجات است که البته صادرات هم یکی از اولویت‌های این وزارتخانه است که باید افزایش پیدا کند.

رزم حسینی گفت: کارخانجاتی که تعهد ارزی و برگشت ارز دارند مجاز هستند امسال واردات کالاهای ضروری را انجام دهند و فهرست کالاهایی که وزارت صنعت اعلام می‌کند نیز جزء کالاهای ضروری است که می‌توانند وارد کنند.

کد خبر: ۵۱٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha