۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
مشکل دریافت تسهیلات برای فعالان حوزه انرژی بر قوت خود باقی است
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

مشکل دریافت تسهیلات برای فعالان حوزه انرژی بر قوت خود باقی است

شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: حمایت دولت از بخش خصوصی، تامین مالی، دریافت تسهیلات از بانک‌ها و... از جمله مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی در جلسه امروز به شمار می‌آیند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز (دوشنبه ۱۲ آبان ماه) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی با حضور نمایندگانی از کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و بررسی لایحه "قانون الحاق ۹  تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی" خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جریان بررسی و تبادل نظر درخصوص مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی مقرر شد؛ کمیته‌های مختلف کمیسیون نکات مطروحه را بررسی و گزارش آن را به صحن کمیسیون انرژی ارائه دهند.

وی ادامه داد: حمایت دولت از بخش خصوصی به منظور به ثمر رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها، تامین مالی، دریافت تسهیلات از بانک‌ها و... ازجمله مشکلات مطرح شده ازسوی نمایندگان کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی در این جلسه به شمار می‌آیند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین از آنجا که کلیات لایحه "قانون الحاق ۹ تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی" در جلسه گذشته به تصویب رسیده بود در این جلسه بررسی جزئیات آن آغاز شد و یکی از بندها به تصویب کمیسیون رسید.

کد خبر: ۵۱٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha