۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در کشور افتتاح می‌شود
وزیر نیرو:

۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در کشور افتتاح می‌شود

سرخه- وزیر نیرو با بیان اینکه ارتقای صنعت برق به ویژه برای راه اندازی تولید و کمک به اقتصاد و زندگی مردم در دستور کار وزارت نیرو است، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در سطح کشور آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا اردکانیان عصر دوشنبه در خاتمه سفر یک روزه به استان سمنان و در جمع مسئولان این استان به میزبانی طرح آبرسانی پایدار سرخه، با بیان اینکه تلاش های خوبی برای ارتقای خدمت رسانی در حوزه آب و برق به ویژه در بخش تولید صورت گرفته است، بیان کرد: افتتاح طرح های این حوزه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در کشور افتتاح می شود ، افزود: این طرح با عنایت به توجه ویژه مقام معظم رهبری برای توسعه زیرساخت‌ها در کشور توسط وزارت نیرو اجرا و افتتاح می شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه این اعتبارات در قالب هشت طرح صنعت برق تعریف شده اند، گفت: تا پایان امسال ۲۵۰ طرح آبرسانی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

اردکانیان با بیان اینکه تاکنون ۱۲۵ طرح در کشور اجرایی شده است، گفت: یکصد و بیست و پنجمین طرح آبرسانی امروز در سرخه افتتاح شد و ۲۵۰ طرح دیگر همچنان باقی مانده که تا پایان امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اردکانیان برای افتتاح طرح آبرسانی سرخه و بازدید از زیرساخت های آب و انرژی استان سمنان به این استان سفر کرده بود.

کد خبر: ۵۱٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha