۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
وزارت نیرو به تعهدات خود در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار عمل کند
استاندار سمنان:

وزارت نیرو به تعهدات خود در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار عمل کند

سرخه- استاندار سمنان با اشاره به وجود چند پروژه اقتصادی و عمرانی نیمه کاره در سطح استان، گفت: وزارت نیرو به تعهدات خود در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار عمل کند تا شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصادی استان باشیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر بعدازظهر دوشنبه در جریان افتتاح طرح‌های حوزه وزارت نیرو در شهرستان سرخه با حضور اردکانیان وزیر نیروی دولت دوازدهم به میزبانی محل اجرای آبرسانی سرخه، با بیان اینکه وزارت نیرو به تعهدات خود در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار عمل کند، ابراز کرد: انجام تعهدات وزارت نیرو در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار که از مشکل کم آبی رنج می برد می تواند به تولید و توسعه اقتصادی منطقه کمک کند.

وی با بیان اینکه طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار به واسطه صنعتی بودن آن سبب شده تا برای سرمایه گذاری موانعی ایجاد شود، گفت: امیدواریم وزارت نیرو در این زمینه مساعدتی داشته باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان نقش موثری در ایجاد اشتغال برای کل کشور دارد، تاکید کرد: بافت صنعتی، معدنی و گردشگری و همچنین کشاورزی استان این امکان را برای توسعه اقتصادی در اختیار قرار می دهد.

آشناگر با بیان اینکه آب مهمترین موضوع سرمایه گذاری است  در نتیجه خواستار پیگیری مشکلات تامین آب در شهرستانهای شاهرود و دامغان نیز هستیم، ابراز داشت: انجام طرح انتقال آب از دریای خزر با توان وزارت نیرو  قابل اجرا است و می تواند  نیاز آبی استان را تامین کند.

وی خواستار پیگیری انجام پروژه آبرسانی به شاهرود از چشمه سارهای قطری که درگیر مسائل قضایی است شد و گفت: این طرح نیز می تواند بخشی از نیاز آبی بزرگترین شهرستان استان سمنان را تامین کند.

به گزارش خبرنگار بازار، وزیر نیرو برای افتتاح یک طرح و بازدید از طرح های حوزه آبرسانی به استان سمنان سفر کرده است.

کد خبر: ۵۱٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha