۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه به شرکت گاز استان سمنان اعطا شد
سرپرست شرکت گاز استان سمنان

استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه به شرکت گاز استان سمنان اعطا شد

سمنان- سرپرست شرکت گاز استان سمنان از تمدید و اعطای استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت از سوی شرکت AGS خبر داد و گفت: با توجه به ضریب نفوذ گاز ۱۰۰درصدی شهرها و ۹۱ درصدی روستاها در سطح استان مورد ممیزی این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا اعوانی در جلسه افتتاحیه ممیزی استانداردهای مدیریتی شرکت اظهار داشت: با توجه به ضریب نفوذ گاز ۱۰۰درصدی شهرها و ۹۱ درصدی روستا ها در سطح استان، تغییر رویکردها منطبق بر وضعیت موجود، اهداف عالیه سازمان را از مسیر توسعه گازرسانی به  بهبود  نگهداشت و بهره برداری سوق می دهد که در این راستا نقش فرایند هایی همانند مدیریت چرخه عمر محصول، مدیریت دارایی های فیزیکی، مسئولیت های اجتماعی، سامانه های کنترلی و توسعه کانالهای ارتباطی پر رنگ تر می شود.

وی افزود: در طی این فرایند، تیم ممیزی در  سه گروه و هر گروه به مدت شش  ساعت سیستم مدیریت یکپارچه را در سطح مراقبتی و نهایی در شرکت گاز استان سمنان رصد نمودند؛ سرممیز شرکت مذکور در این بازدید با مثبت ارزیابی کردن نحوه پاسخگویی کارکنان و اشاره به اقداماتی شاخص همانند؛ رعایت دقیق استانداردها، شناسایی و کاهش گازهای گمشده، اقدامات مؤثر آموزشی، سنجش اثربخشی پیگیری شکایت و رضایت مشتریان، کنترل حوادث مرتبط، مسئولیتهای اجتماعی، مباحث زیست محیطی، مدیریت انرژی با استفاده از انرژی های پاک و ... از نظام مند بودن فعالیتها تقدیر کرده  و مسئولیت پذیری را از قابلیتهای ارزنده کارکنان سازمان دانستند.

سرپرست شرکت گاز استان سمنان ادامه داد:  در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امید است با تقویت نقاط قابل بهبود، با حرکت در این مسیر روز به روز در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندی برداریم.

اعوانی با افزود: در فرایند این ممیزی شرکت گاز استان سمنان به مدد کارکنان توانمند و فعالیتهای ساختار یافته موفق به اخذ و تمدید  صلاحیت استفاده از گواهینامه هایHSE-MS, ISO ۵۰۰۰۱, ISO ۱۰۰۱۵  ISO۱۰۰۱۳, ISO ۳۱۰۰۰, ISO ۱۰۰۰۲, ISO ۱۰۰۰۴, ISO ۲۹۰۰۱, ISO۱۴۰۰۱ , ISO۴۵۰۰۱ , ISO ۵۵۰۰۱  شد.

کد خبر: ۵۱٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha