۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی مجازی برگزار می‌شود

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی مجازی برگزار می‌شود

تبریز- رییس ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۰) گفت: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آذربایجان شرقی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی، سعید غریب خواجه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متأسفانه امسال امکان برگزاری حضوری نمایشگاه منتفی است و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم، نمایشگاه رینوتکس از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ آذرماه سال جاری در بستر غیرحضوری (مجازی) در زون تخصصی ، غرفه‌ها و رویدادهای جانبی آن برگزار خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع به کار دبیرخانه نمایشگاه هشتم، پیش بینی های لازم بر برگزاری غیرحضوری نمایشگاه انجام گرفته و زیر ساخت های نمایشگاه در بستر مجازی را فراهم کردیم.

خواجه ادامه داد: در طی ۲ ماه گذشته تمام تلاش دبیرخانه برای برگزاری حضوری نمایشگاه انجام گرفت، ولی متاسفانه شیوع بیماری کرونا اجازه برگزاری را به دبیرخانه نمی دهد.

رییس ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۰) گفت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت سلامت فناوران ،کادر اجرایی و بازدید کنندگان ؛ ما را مجبور کرد تا به سمت برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی برویم.

وی اظهار کرد: به منظور فراهم کردن انتقال ثبت نام کنندگان فیزیکی به نمایشگاه مجازی و فراهم کردن امکانات جدید، این نمایشگاه با یک ماه تاخیر نسبت به نمایشگاه حضوری از ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

غریب اظهار کرد: در نمایشگاه مجازی، امکان ثبت نام به شکل مجازی و طراحی غرفه به صورت سه بعدی در فضای مجاز و با امکانات نصب پوستر، تصاویر پخش فیلم ، بخش صوت و نمایش متن و بازدید متخصصان ، فناوران و عموم مردم فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه مجازی نیز  زون های تخصصی با مسئولیت دانشگاه ها ، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و غرفه آرایی در داخل آنها پیش بینی شده است.

رییس ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۰) گفت: با عنایت به اولین تجربه برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی و همچنین مزیت های برگزاری این رویداد فناورانه به شکل غیر حضوری و کاهش ترددها و هزینه های مربوط امیدوارم فناوران و شرکت های دانش بنیان و سایر مخاطبان از این نمایشگاه استقبال کرده و ایده ها، اختراعات و فناوری های خویش عرضه کنند.

کد خبر: ۵۱٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha