۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
تشدید برخورد با گرانفروشی مرغ و تخم مرغ
رئیس سازمان حمایت اعلام کرد

تشدید برخورد با گرانفروشی مرغ و تخم مرغ

تابش، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: با توجه به اقدامات مناسب در زمینه تأمین نهاده‌های دامی برخورد با گرانفروشی در زمینه مرغ و تخم مرغ تشدید خواهد شد.

به گزارش بازار، عباس تابش پس از جلسه امروز ستاد تنظیم بازار افزود: با توجه به اخبار خوبی که مبنی بر بهبود ترخیص نهاده‌های دامی منتشر شده انتظار بر این است که هم تخم مرغ و مرغ از درب مرغداری‌ها به قیمت مصوب فاکتور شود.

وی با بیان این که ناظران این سازمان در سراسر کشور به سخت افزارهای لازم تجهیز شده اند، گفت: همکاران ما براساس اطلاعات برخطی که از سامانه انبارها در اختیارشان قرار می‌گیرد با هر نوع مرکزی که شفافیت لازم را نداشته باشد برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: انتظار داریم از این پس تولید کنندگان هر کیلو تخم مرغ را با قیمت مصوب هر کیلو ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده را حداکثر به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه کنند و شاغلان در حوزه اصناف نیز با سود معقول این کالاها را به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.

تابش با بیان این که این موضوع به ناظران در سراسر کشور ابلاغ شده است، گفت: با کسانی که این شرایط را رعایت نکنند با توجه به هدفمند شدن بازرسی‌ها برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ورود دستگاه‌های امنیتی و جهاد کشاورزی به موضوع نهاده‌های دامی امیدواریم بتوانیم عرضه خارج از شبکه نهاده را کنترل کنیم و این قول را به تولید کنندگان می‌دهیم که به زودی صد در صد نیازشان به نهاده‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

کد خبر: ۵۱٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha