۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
دمای شهرکرد ۵ درجه زیرصفر/ تهران سردتر می‌شود
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

دمای شهرکرد ۵ درجه زیرصفر/ تهران سردتر می‌شود

گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، شهرکرد را سردترین مرکز استان کشور خواند و از کاهش دمای تهران در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور پرداخت و گفت: امروز صبح(دوشنبه ۱۲ آبان) دمای کمینه شهرکرد به پنج درجه زیر صفر رسید و این شهر، سردترین مرکز استان کشور گزارش شد؛ این در حالی است که دمای بیشینه گرگان در روز گذشته به ۳۵ درجه سانتی‌گراد رسید تا این شهر، به‌عنوان گرم‌ترین مرکز استان کشور به ثبت برسد.

او افزود: امروز نیز در بیشتر مناطق کشور، جوی پایدار حاکم خواهد بود و برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت، غبار محلی را پیش‌بینی می‌کنیم. از بعدازظهر امروز و طی فردا نیز با عبور موج‌های کم‌دامنه تراز میانی جو از روی نوار شمالی کشور، همراه با ریزش هوای سرد در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان،  کردستان و کرمانشاه، بارندگی و کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و این بارش‌ها به تناوب و تا اواخر هفته در این مناطق ادامه خواهد داشت؛ احتمال آب‌گرفتگی معابر، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید را نیز برای این مناطق پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی غبار محلی برای امروز در برخی از مناطق تهران، عنوان کرد: با ورود ناپایداری به تهران از فردا، هوای این استان مطلوب‌تر می‌شود و در روزهای پایانی هفته نیز هوای تهران سردتر خواهد شد.

کد خبر: ۵۱٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha