۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
توزیع نهاده‌های مرغداری‌های فارس متناسب با ظرفیت مجاز/ متخلفان فضا سازی می‌کنند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

توزیع نهاده‌های مرغداری‌های فارس متناسب با ظرفیت مجاز/ متخلفان فضا سازی می‌کنند

شیراز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در توزیع نهاده‌های مرغداری‌ها، تنها ظرفیت مجاز ملاک عمل است و این سازمان مکلف به تامین نهاده مرغداری با ظرفیت غیرمجاز نیست.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، محمدمهدی قاسمی در سومین جلسه راهبردی نظارت بر فرآیند تامین و توزیع نهاده های اساسی کشاورزی استان فارس، گفت: تامین نهاده برای مرغدارانی که بیش از ظرفیت جوجه ریزی می‌کنند یا واحدهایی که غیرمجاز کار کرده‌اند، برای ما پذیرفتنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای غیر مجاز در صورتی که در کمیسیون مربوطه شرایط دستورالعمل های کشوری را داشتند و مجاز شناخته شدند می توانند از نهاده ها استفاده کنند. وی اضافه کرد: در سامانه بازارگاه بر اساس سقف پروانه؛ نهاده ها توزیع می شود و هدف ما کمک به افرادی است که بهره بردار زحمتکش و فعال اقتصادی هستند و می خواهیم جلوی افراد متخلف را بگیریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطر نشان کرد: وظیفه ما حمایت از تولیدکنندگانی هست که با رعایت اصول، چهارچوب و موازین در حال کار کردن هستند و باید آن قدر فضا را تنگ بگیرید که متخلف جان نگیرد و در این راستا اگر اتحادیه مرغداران کمک نکند کار ابتر می ماند و برای تحقق این مهم کمک همه شما عزیزان را می طلبد.

قاسمی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور با توجه به تحریم‌ها، باید حتی روی یک کیلوگرم نهاده هم حساس بوده و نظارت حضوری و غیر حضوری داشته باشیم، تاکید کرد: برای بازدید های حضوری با رعایت کامل اصول بهداشتی نظارت ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به تاکید بر راستی آزمایی فعالیت‌ها، خاطرنشان کرد که تامین نهاده برای واحدهای فاقد مجوز تخلف محسوب می‌شود و این امر به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نیست. قاسمی تاکید کرد: این فقط به مرغداران بدون مجوز بسنده نمی شود و در تمام امور مد نظر سازمان جهادکشاورزی قرار دارد، اینکه می‌گوییم جلوی گران فروشی کود شیمیایی را بگیرید برای آنست که نیاز کشاورز واقعی تامین شود.

رئیس جهادکشاورزی فارس گفت: طبق رصد انجام شده، خیلی از افرادی که در موارد مختلف  سر و صدا می کنند خودشان متخلف هستند و می خواهند فضا را به گونه‌ای سنگین کنند که مانع پایش و بررسی ها شوند.

وی ادامه داد: با متخلف مماشات نکنید و تا هر اندازه که می توانید برخورد قانونی و باز دارنده کنید و همه باید به سهم‌ خود دست به دست همدیگر دهیم و کمک کنیم.

کد خبر: ۵۱٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha