۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
۲۵ میلیارد ریال تخلف از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان سمنان کشف شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

۲۵ میلیارد ریال تخلف از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان سمنان کشف شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان گفت: ۷۵۱ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و بنگاه‌های اقتصادی این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی و گشت مشترک دستگاه‌های نظارتی در واحدهای صنفی و غیر صنفی و اقتصادی استان سمنان در دستور کار است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵۱ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲۵ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال در بازرسی از این واحدها تشکیل‌شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت ۷۱۵ مورد گشت مشترک بازرسی اجراشده است، تأکید کرد: در این گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی ازجمله ادارات کل تعزیرات حکومتی، استاندارد، غله، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، دخانیات، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، دادگستری، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، فرمانداری‌ها با سازمان صمت استان همکاری داشته‌اند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه ۷۱۲ مورد گشت مشترک بازرسی در سطح استان اجرایی شده است، اعلام کرد: مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و قاچاق کالا در دستور کار است.

یحیایی خاطرنشان کرد: کالاهای ضروری ازجمله آرد و نان، مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، تجهیزات پزشکی و دارو، ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده، گاز مایع، لاستیک روغن و لوازم‌یدکی خودرو، میوه و تره‌بار، مواد اولیه پتروشیمی، دارو و نهاده‌های دامی، دخانیات، سموم و کود کشاورزی، طلا و جواهر، گوشت و فرآورده‌های لبنی و تخم‌مرغ نیز مورد بازرسی قرارگرفته است.

کد خبر: ۵۱٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha