۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۸ آزاد راه کشور مجهز به سیستم عوارض الکترونیکی شدند
مدیر کل اداره بهره برداری از آزاد راههای کشور:

۸ آزاد راه کشور مجهز به سیستم عوارض الکترونیکی شدند

بیات سرمدی، مدیر کل اداره بهره برداری از آزاد راههای کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ آزاد راه کشور به دریافت عوارض الکترونیکی مجهز هستند گفت: تا پایان سال با اضافه شدن ۶ آزاد راه دیگر تعداد آزاد راههایی که به دریافت عوارض الکترونیکی مجهز هستند به عدد ۱۴ می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس بیات سرمدی مدیر کل اداره بهره برداری از آزاد راههای کشور در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به اینکه در راستای توسعه عدالت اجتماعی تلاش ما این است تا دریافت عوارض به صورت الکترونیکی و با نصب اپلیکیشن آن در گوشی های هوشمند این اقدام امکان پذیر شود گفت: در حال حاضر ۶ آزاد راه کشور به دریافت عوارش الکترونیکی مجهز هستند و تا پایان سال جاری با اضافه شدن ۶ آزاد راه دیگر تعداد آزاد راههایی که به دریافت عوارض الکترونیکی مجهز هستند به عدد ۱۴ می رسد.

وی ادامه داد: آزاد راههایی که دولتی است و بهره برداری آن توسط بخش خصوصی به اتمام رسیده است تلاش ما این است که ابتدا آنها را به دریافت الکترونیکی عوارض مجهز کنیم. به همین منظور و در راستای توسعه عدالت اجتماعی بزودی و بصورت آزمایشی آزاد راه تهران - ساوه، پرداخت عوارض از طریق گوشی های هوشمند راه اندازی و اجرایی خواهد شد.   

بیات سرمد با تایید بر این که پرداخت الکترونیک عوارض به کاهش مصرف سوخت و کاهش شیوع کرونا و کاهش زمان سفر کمک می‌کند گفت: رفع این مشکل به همکاری مشترک بین مردم، دولت و سرمایه گذارها مربوز می شود.

کد خبر: ۵۱٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha