۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
پوشش سود ۶۹۱ ریالی «فاسمین»

پوشش سود ۶۹۱ ریالی «فاسمین»

شرکت کالسیمین در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از پوشش ۶۹۱ ریال سود به ازای هر سهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت کالسیمین در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ با سرمایه ۶هزار میلیارد ریالی، سود عملیاتی این دوره را ۴هزار و ۳۹۲میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود خالص را ۴هزار و ۱۴۳میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت در دوره مالی مشابه سال مالی گذشته برای هرسهم ۳۹۸ریال سود محقق کرده بود که امسال این رقم به ۶۹۱ریال افزایش یافته است. «فاسمین» سود انباشته دوره مالی مذکور را ۶ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال اعلام کرده است.

از سوی دیگر این شرکت در مدت مشابه سال مالی گذشته مبلغ فروش محصولات خود را ۳هزار و ۳۳۱میلیارد ریالی اعلام کرده بود که در ۶ماهه سال جاری این رقم به مبلغ ۶هزار و ۳۷۸میلیارد ریال افزایش یافته است و سود ناخالص از این محل به ۳هزار و ۵۰۵میلیار ریال رقم خورد.

«فاسمین» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که با توجه به بهره برداری از پروژه so (فلو تاسیون مواد معدنی مخلوط سولفیدی - کربناتی) برآورد می شود در صورت فروش محصولات نهایی مبلغ ۱۶هزار و ۳۸میلیارد ریال به درآمد سالانه شرکت اضافه شود. همچنین با توجه به سیاست های ارزی و تاثیرات آن بر خاک در قیمت تمام شده تولید، از آنجا که هرگونه تغییر در نرخ ارز، تاثیرگذار بر قیمت تمام شده است و فروش محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد، پیش بینی می شود ریسک نوسانات نرخ ارز تاثیر با اهمیتی بر سود شرکت نداشته باشد.

کد خبر: ۵۱٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha