۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
۵هزار میلیارد تومان اعتبار برای اولویت‌های بخش صنعت و معدن در اردبیل تخصیص یافت
معاون استاندار اردبیل:

۵هزار میلیارد تومان اعتبار برای اولویت‌های بخش صنعت و معدن در اردبیل تخصیص یافت

اردبیل- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اولویت‌های بخش صنعت و معدن استان جذب و طی یک ماه آینده ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، ارژنگ عزیزی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و تأمین منابع مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: اهمیت به برنامه‌ریزی در راستای جذب تسهیلات و انجام اقدامات لازم در این زمینه برای ما اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه و تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی کوچک یک اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحقق اهداف مورد نظر برای ما اولویت اساسی است که در تلاش برای بهبود وضعیت موجود هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: ۱۴۵ درصد از تسهیلات بانکی در بخش صنعت و معدن اردبیل جذب شده و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در راستای ارتقای وضعیت موجود گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

عزیزی بیان کرد: شفاف‌سازی و عملیاتی کردن دستورالعمل‌ها برای اجرای برنامه‌های مورد نظر از اهم مواردی است که از مدت‌ها پیش به دنبال تحقق آن هستیم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارتقای وضعیت شغلی و اقتصادی مبنای کار است.

وی اظهار کرد: از هیچ تلاشی برای تحقق برنامه‌های اشتغال‌زایی با هدف شعار سال چشم‌پوشی نمی‌شود و تمام سعی و تلاش ما جذب اعتبارات بیشتر و ارتقای بخش صنعت و معدن استان اردبیل است چرا که این استان در این حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های حائز اهمیتی است که نیازمند توجه ویژه است.

کد خبر: ۵۱٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha