۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
صدور کشاورز کارت برای خرید سم و کود کشاورزان در قزوین آغاز شد
مدیر ستادی بانک کشاورزی استان قزوین:

صدور کشاورز کارت برای خرید سم و کود کشاورزان در قزوین آغاز شد

قزوین-مدیر ستادی بانک کشاورزی استان قزوین گفت: صدور کشاورز کارت برای خرید سم و کود از سوی کشاورزان قزوینی توسط این بانک آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان قزوین، موسی رمرودی  اظهار داشت: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز و همچنین افزایش میزان تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، کشاورز کارت را با هدف خرید نهاده‌های کشاورزی در اختیار متقاضیان این بخش قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی، مقرر شد ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب کارت‌هایی تا سقف ٢٠٠ میلیون ریال برای کشاورزان در نظر گرفته شود.

به گفته مدیر ستادی بانک کشاورزی استان قزوین، این کارت تنها برای خرید کود و سم مورد نیاز محصولات استراتژیک کشاورزی شارژ می‌شود.

رمرودی با بیان اینکه این کارت قابل استفاده در بیش از سه هزار پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح کشور را دارد، خاطرنشان کرد: کارمزد تسهیلات سالانه آن نیز ١٢ درصد بوده و چک‌های برگشتی و بدهی سررسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور کشاورز کارت نخواهد شد.

مدیر ستادی بانک کشاورزی استان قزوین یادآور شد: متقاضیان دریافت کشاورز کارت می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی به آدرس www.cita.maj.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند

کد خبر: ۵۱٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha