۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
فرایندهای نظارت بازار در آذربایجان‌شرقی الکترونیکی می‌شود
سرپرست معاونت نظارت سازمان صمت آذربایجان‌شرقی:

فرایندهای نظارت بازار در آذربایجان‌شرقی الکترونیکی می‌شود

تبریز- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از حذف پرونده‌های کاغذی و الکترونیکی شدن فرایندهای نظارتی در استان خبر داد.

به گزارش بازار، یوسف پایدار روز یک شنبه در جلسه مشترک با جمعی از اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشکده های آمار و ریاضی دانشگاه تبریز، ضمن تأکید بر هوشمندسازی و نظام مندی فرایندهای این حوزه گفت: از ظرفیت جامعه دانشگاهی و علمی استان در برنامه ریزی های مرتبط با هوشمندسازی و ایجاد نرم افزار های مورد نیاز استفاده شده است.

وی افزود: از نیمه دوم آبان ماه با تجهیز بازرسان سازمان صمت استان به تبلت، روند الکترونیکی شدن فرایند نظارت و بازرسی آغاز خواهد شد .

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با بیان اینکه ارتباط و لینک سامانه های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور پایش هدفمند و برنامه ریزی های بهتر تسهیل گر روند بازرسی است، گفت: کاهش خطا، ایجاد پایگاه داده، احصاء شاخص های تصمیم ساز و آینده ساز و ایجاد شبکه آنلاین بین بازرسان و سامانه ها از دیگر ویژگی های کاربردی سامانه یاد شده است.

وی ضمن قدردانی از تعامل مدیران استانداری و دانشگاه تبریز با سازمان صمت استان در اجرای فرایند الکترونیکی شدن نظارت ها، برحرکت در مسیر ارتقاء سامانه ها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در حوزه نظارتی استان تأکید کرد.

در این نشست مشترک روند اجرایی ایجاد سامانه مذکور در فاز اول با عنوان معماری و پالایش اولیه داده ها و طراحی سناریوهای نمونه گیری مورد بحث و بررسی های کارشناسی قرار گرفت .

کد خبر: ۵۱٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha