۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
پرداخت ۸۷۱ فقره وام ودیعه مسکن به مستأجران در استان همدان
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

پرداخت ۸۷۱ فقره وام ودیعه مسکن به مستأجران در استان همدان

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پرداخت ۸۷۱ فقره وام ودیعه مسکن به مستأجران همدانی توسط بانک های این استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در استان همدان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح دولت برای کمک به مستأجران اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود کشور و  بیماری کرونا  دولت در راستای حمایت از مستأجران وام ودیعه مسکن را به تصویب رساند که در استان همدان تا پایان هفته گذشته ۸۷۱ مورد پرداخت شده و امیدواریم  پرداخت آن با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن نیز ۱۸ هزار و ۹۷۴ همدانی در سامانه ثبت نام کردند، یادآور شد: از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه اقدام ملی مسکن ۱۴ هزار و ۹۰۴ همدانی حائز شرایط بودند.

حسینی  با اشاره به اینکه ۲۰ پروژه اقدام ملی مسکن در استان همدان تعریف و تأیید شده است، عنوان کرد: تاکنون در این استان تعداد  هفت هزار و ۴۴۲ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن تأیید نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از الحاق ۶۸۰ هکتار به مساحت همدان خبر داد و گفت: به دستور استاندار همدان و با پیگیری های راه‌ و شهرسازی استان همدان مقرر شد به منظور تأمین مسکن در استان همدان ۶۸۰ هکتار به محدوده شهر همدان الحاق شود.

حسینی  با اشاره به تسریع در صدور پروانه پروژه های اقدام ملی مسکن گفت: در جلسه اخیر شورای تامین مسکن استان همدان بر تسهیل و تسریع در روند اخذ پروانه های ساختمانی و کنترل نقشه ها در سازمان نظام مهندسی تاکید شد.

کد خبر: ۵۱٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجیدنصیری راد IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      0 0
      باعرض سلام. من خیلی محتاج این وامم لطفاهرچه زودتذ عنایت کنید تا بتونم بگیرم