۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
وضعیت بغرنج تالارهای پذیرایی/ دولت هیچ حمایتی از تالارداران نکرد
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران:

وضعیت بغرنج تالارهای پذیرایی/ دولت هیچ حمایتی از تالارداران نکرد

ابراهیمی نیا، نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران گفت: طی ۹ ماه گذشته، تالارهای پذیرایی به دلیل شیوع کرونا تعطیل بوده اند که این امر منجر به اخراج نیروهای کار و ورشکست شدن صاحبان این صنف شده است.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، خسرو ابراهیمی نیا در مورد وضعیت تالارهای پذیرایی اظهار داشت: دیروز آقای رئیس جمهور اعلام کردند که میتوان با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با محدودیت مراسمهای عقد و عروسی را برگزار کرد؛ ما با این صحبت رئیس جمهور موافق هستیم که با شرایطی این بن بست باز شود و جاهایی که صلاحیت و شرایط برگزاری مراسم را دارند با رعایت پروتکلهای بهداشتی، باز شوند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا طی ۹ ماه گذشته تمامی تالارهای پذیرایی کشور به صورت صد درصدی تعطیل بودهاند.

ابراهیمی نیا گفت: همین امر موجب شد بسیاری از کارگران این بخش اخراج و صاحبان تالارها یا ورشکست شوند و یا در شرایط مالی بسیار سختی قرار گیرند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در تهران کمتر از هزار واحد صنفی داریم که هر تالار حداقل ۱۰ تا ۲۰ کارگر مستقیم و ۴۰ کارگر غیرمستقیم دارد، توجه کنید که طی ۹ ماه گذشته این تالارها بسته بودهاند و صاحبان این واحدهای صنفی نیز هیچ کمکی از سوی دولت دریافت نکردهاند.

ابراهیمی نیا تاکید کرد: واقعاً باید فکری برای این وضعیت شود، زیرا عدم کسب درآمد از بهمن پارسال تاکنون، شرایط را برای فعالان این بخش بسیار سخت کرده است.

کد خبر: ۵۱٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha