۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
زمین مورد نیاز ساخت دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکن ملی در مازندران تهیه شد
معاون استاندار مازندران:

زمین مورد نیاز ساخت دو هزار و ۸۰۰ واحد مسکن ملی در مازندران تهیه شد

ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران سهمیه استان برای طرح ملی مسکن را ۱۷ هزار واحد ذکر کرد و گفت: زمین مورد نیاز ساخت دو هزار و ۸۰۰ واحد تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مسکن در استان در سالن استانداری به تامین مسکن مورد نیاز ساخت دو هزار و ۸۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون ۱۰ هزار و۴۰۰ نفر برای این طرح ملی متقاضی شدند.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای اجرا و تحقق مسکن ملی تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد که مسکن ملی به سرنوشت مسکن مهر دچار شود زیرا اولویت دولت تسریع در تکمیل پروژه مسکن ملی است.

وی همچنین به ساخت دو هزار مسکن ویژه محرومان در استان اشاره کرد و خواستار تسریع و تلاش شهرداری ها برای صدور پروانه ساخت در این بخش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران همچنین خواهان تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن شد و گفت: مسئله زمین نباید عاملی برای تاخیر در اجرای پروژه شود.

رازجویان با تاکید براینکه اشتباهات مسکن مهر در مسکن ملی نباید تکرار شود، تسریع در تکمیل این پروژه را نیازمند همکاری دستگاه های خدمات رسان دانست.

کد خبر: ۵۱٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha