۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
عدم اجماع برای عرضه خودرو در بورس
مدیرعامل ایران خودرو خبر داد

عدم اجماع برای عرضه خودرو در بورس

مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو درباره عرضه خودرو در بورس گفت: بحث‌های متعددی درباره عرضه خودرو در بورس صورت گرفته است که هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم اهدای اقلام کمک‌آموزشی خودرو به هنرستان‌های کم برخوردار کشور همچنین افزود: در تلاش هستیم تا خودروهای کف کارخانه کاهش یابد تا مرحله‌ای که دیگر خودروی ناقص تولید نکنیم.

وی اضافه کرد:‌در بحث تولید قطعات در کشور، امروز از همه ظرفیت‌های استفاده می‌کنیم ضمن اینکه در آینده اخبار خوبی را در مورد تولید برخی از اقلام خواهید شنید.

مقیمی همچنین درباره قطعاتی که در گمرک باقی مانده است گفت: در تامین قطعات مشکلاتی در ایران خودرو وجود دارد که با همدلی‌ها هرچه سریعتر این اقلام از گمرک ترخیص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در ایام تعطیل هم مشغول به کار هستند افزود: در یک برنامه مشخص و روشن، خودروهای کف کارخانه ایران خودرو را کاهش می‌دهیم تا مرحله‌ای که دیگر خودرو ناقص تولید نکنیم.

مقیمی با اشاره به اینکه روزانه در حال ترخیص قطعات خودرو از گمرک هسیتم گفت: با سازمان بنادر و گمرک کشور تعامل کردیم تا قطعات یکسره به گمرک اختصاصی ایران خودرو حمل شوند تا سرعت انجام کار بالاتر رود.

مدیر عامل ایران خودرو اضافه کرد: در هفته گذشته ۱۳ هزار خودرو تجاری کردیم در این شرایط در حوزه تولید خودروهای سواری ۵۴ درصد رشد و خودروهای سنگین و یا مسافری، ۴۲ درصد رشد داشتیم.

کد خبر: ۵۱٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha