۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
پذیرش ۵۵۰۰ اشتراک جدید گاز طبیعی در استان همدان
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

پذیرش ۵۵۰۰ اشتراک جدید گاز طبیعی در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: طی نیمه نخست سالجاری پنج هزار و ۵۵۶ اشتراک جدید گاز طبیعی در استان همدان ثبت شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان؛ عبدالله فیاض عنوان کرد: طی شش ماهه اول سالجاری پنج هزار و ۵۵۶ اشتراک گاز طبیعی شامل سه هزار و ۷۳۷ اشتراک شهری، یک هزار و ۷۰۵ اشتراک روستایی و ۱۱۴ اشتراک صنعتی، کشاورزی جزء یا عمده پذیرش شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۸۳ انشعاب شامل ۸۸۳ انشعاب شهری و ۶۰۰ انشعاب روستایی نیز در این مدت نصب شده است، گفت: طی این مدت یک هزار و ۳۸۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان همدان مصرف شده و ۱۰۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع براساس برنامه مصوب سال ۱۳۹۹ اجرا شده است.

عبدالله فیاض اضافه کرد: تا پایان شهریور ماه سالجاری تعداد کل مشترکین استان همدان ۶۲۷ هزار و ۶۶۶ مورد بوده و میزان شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز اجرا شده در استان همدان به ۹ هزار و ۴۸۰ کیلومتر رسیده است.

وی بابیان اینکه تعداد کل علمک‌های نصب شده در استان همدان ۳۲۳ هزار و ۸۰۸ مورد است، گفت: استان همدان یک هزار و ۷۴ روستا دارد که یک هزار و ۳۳ روستا گازدار شده و ۳۸ روستا خالی از سکنه و یا دارای کمتر از ۲۰ خانوار هستند. 

کد خبر: ۵۱٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha