۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
چرا ۱۰۰ میلیون تن کالای اساسی در گمرکات ترخیص نمی شود؟
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

چرا ۱۰۰ میلیون تن کالای اساسی در گمرکات ترخیص نمی شود؟

نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس خواستار حضور رئیس جمهور در میدان عمل برای مبارزه با کرونا شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، جواد نیک بین در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تقدیر از کادر درمان، گفت: برای اینکه این بیماری به فوبیا تبدیل نشود نیاز به افزایش امید در جامعه است و همه مسئولان باید به میدان بیایند.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، تصریح کرد: آقای روحانی همه مردم، مسئولان و سران قوا به استثناء شما در میدان مبارزه با کرونا هستند لذا اگر صلاح می دانید از کاخ خود بیایید و حداقل در جلسه سران قوا شرکت کنید تا مشکلات مردم بررسی شود.

وی افزود: وزارت بهداشت و درمان در مقابل طب سنتی ایرانی و اسلامی مقاومت نکند و به این حوزه فرصت دهد ادعاهای خود را مطرح و اثبات کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: طبق گزارش های رسیده حدود ۱۰۰ میلیون تن برنج، روغن و دیگر کالاهای اساسی در گمرکات مانده و براساس گزارش های دریافتی علت این موضوع عدم اجازه ترخیص از سوی بانک مرکزی عنوان شده است؛ در واقع بانک مثل تانک جلوی معیشت مردم ایستاده است.

نیک بین ادامه داد: مسئولان بانک مرکزی بدانند وقتی توازن عرضه و تقاضا بهم بریزد دیگر ترخیص کالاها معنایی ندارد و مصداق نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قیمت نهاده ها بالا، قیمت گوشت زنده پایین و قیمت گوشت در بازار بالا است که این امر نشان دهنده بی کفایتی برخی مسئولان است؛ اگر می خواهید وضعیت این عرصه سامان یابد باید نظارت ها را افزایش دهید.

کد خبر: ۵۱٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha