۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی زنجان به ذینفعان معرفی شود
استاندار زنجان:

مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی زنجان به ذینفعان معرفی شود

زنجان- استاندار زنجان با اشاره به آغاز به‌کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان گفت: باید این مرکز به ذینفعان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید زنجان در محل فرمانداری سلطانیه، با اشاره به آغاز به کار مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان گفت: باید این مرکز به ذینفعان به خوبی معرفی شود.

وی اظهار کرد: باید ذینفعان با کار کرد و ضرورت ایجاد این مرکز آشنا شده و بتوانند مشکلات خود را دراین مرکز به خوبی بیان کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تحقق این امر مهم باعث تقویت فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان می‌شود، گفت: دراین شرایط امروز کشور باید از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم انجام شود.

حقیقی با بیان اینکه بیماری کرونا درسطح کشور و به تبع زنجان جولان می‌دهد، تاکید کرد: در برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی تمام مخاطبان باید پروتکل های بهداشتی را به صورت ۱۰۰ درصدی رعایت کنند. 

وی افزود: باید نمود عینی و عملیاتی مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان به خوبی بیان شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اگر این مرکز به خوبی به ذینعان معرفی نشود خروجی لازم را نخواهد داشت، تصریح کرد: دراین شرایط بحرانی باید مردم بدانند  که برای توسعه اشتغال در استان چه کارهایی انجام می شود.

حقیقی برلزوم برگزاری نشست خبری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با رسانه ها تاکید کرد و افزود: باید توفیقات ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدتوسط رسانه ها به مردم بیان شود.

وی برلزوم حمایت ویژه از واحدهای تولیدی و صنعتی دراستان تاکید کرد و گفت: دراین میان باید واحدهای تولیدی هم نرخ ملی را در کالاها مد نظر قرار داده و رعایت کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید خدمت به مردم صادقانه باشد، افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید در آرامش باشند.

کد خبر: ۵۱٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha