۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
فعالیت شرکت ‎های دانش‎ بنیان توسعه‌ محور باشد
معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

فعالیت شرکت ‎های دانش‎ بنیان توسعه‌ محور باشد

همدان - معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت شرکت‎های دانش‎بنیان باید توسعه‌محور باشد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، غلامحسین رحیمی با هدف بررسی روند واگذاری اراضی به شرکت‎های دانش‎بنیان و پیشرفت پروژه‌های درحال انجام پارک علم و فناوری همدان و نیز آشنایی با تولیدات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‎بنیان مستقر به‎خصوص در زمینه مبارزه با کرونا، در رأس هیئتی  از پارک علم و فناوری همدان بازدید کرد.

معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابتدا با حضور در اراضی درحال واگذاری پارک علم و فناوری همدان در جریان فرآیند تفکیک و نحوه واگذاری اراضی و همچنین عملیات عمرانی فاز دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان قرار گرفت.

غلامحسین رحیمی همچنین از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه تولیدشده توسط واحدهای فناور و شرکت‎های دانش‎بنیان مستقر در پارک همدان بازدید کرد.

وی سپس در جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، گفت: فعالیت شرکت‎های دانش‎بنیان باید توسعه‌محور باشد، یعنی محصول و تولید شرکت از سال گذشته بهتر باشد و خود شرکت نیز توسعه یافته و قوی‎تر شود تا آن را بتوان دانش‎بنیان دانست.

معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم پس از آشنایی با ظرفیت شرکت‌های دانش‎بنیان استان همدان، افزود: با تکیه بر ظرفیت شرکت‎های دانش‎بنیان استان همدان می‌توان کارهای مهمی در جهت اجرای پروژه‎های اثرگذار در کشور انجام داد.

کد خبر: ۵۱٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha