۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
مشکل تامین آرد و نان در البرز نداریم
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز:

مشکل تامین آرد و نان در البرز نداریم

کرج- زرگر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به اینکه در فصل سرد سال مصرف نان افزایش دارد، گفت: نظارت در این حوزه افزایش یافته و مشکلی در خصوص تامین آرد و نان در استان وجود ندارد و نان در نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها به اندازه کافی موجود است.‌

«پرویز زرگر» در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار  کرد: در فصل زمستان و پاییز مصرف نان بالا می رود و باعث شلوغی نانوایی ها می شود که استان البرز نیز از این موضوع مستثنی نیست اما با اتخاذ تدبیرات لازم در این زمینه مشکلی برای تامین نان استان نداریم.

زرگر ادامه داد: در استان البرز به دلیل اینکه سیاست گذاری خوبی در قیمت گذاری نان انجام شد علی رغم افزایش جمعیت به چالش و مشکل برنخورده ایم، بزرگترین کارخانه های آرد و نان صنعتی در البرز وجود دارند که به کل کشور خدمات ارائه می دهند و مشکلی در استان البرز به نسبت دیگر استان‌ها نداریم.

وی در مورد قیمت‌گذاری نان گفت: بر اساس پیش بینی های تیم اقتصادی استان، به نحوی برای قیمت گذاری اقدام شد که قیمت نان برای نانوا صرفه داشته باشد و با توجه به اینکه قیمت گندم نیز با افزایش مواجه بوده، بنابراین تلاش کردیم در قیمت گذاری این موضوع را در نظر بگیریم.

زرگر در خصوص اختلالی که چندی پیش در توزیع آرد استان پیش آمد، افزود: مشکل با شرکت های حمل و نقل آرد بود که با توجه به افزایش قیمت سوخت و حمل و نقل این خدمت را به صرفه نمی دانستند و در توزیع هزار تن آرد تاخیر ایجاد شده بود که در جلسه‌ای با این صنف مشکل رفع و یک هزار تن آرد در استان توزیع شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از افزایش نظارت‌ها برای جلوگیری از تخلف در این حوزه خبر داد و گفت: نظارت بر توزیع آرد و فعالیت نانوایی‌ها و حتی ساعت کاری آن‌ها را افزایش دادیم و اکنون آرد و پخت نان به اندازه کافی در نانوایی ها وجود دارد.

کد خبر: ۵۱٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha