۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
گوشت و روغن نباتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی:

گوشت و روغن نباتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی از جمله گوشت و روغن نباتی بر اساس سهمیه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، حبیب امین زاده، روز شنبه در نشست مشترک با مدیران و نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای استان با بیان اینکه این کالاها شامل برنج، گوشت، انواع مواد شوینده و بویژه روغن نباتی است، افزود: سهمیه ها بر اساس آمار جمعیتی استان تعریف و تامین شده است و فروشگاه های زنجیره ای از طریق دفاتر مرکزی نسبت به پیگیری تحویل سهمیه اختصاصی خود برای توزیع اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی و تحریم های ظالمانه، معاندان و دشمنان نظام اسلامی برای تشویش اذهان عمومی اقدام به شایعه پراکنی می کنند و شهروندان باید نسبت به فضاسازی های کاذب، بی توجه باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در زمینه تامین کالاهای اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و توزیع روغن نباتی در این فروشگاه ها ادامه می یابد.

امین زاده، بر ضرورت هوشیاری و کنترل نامحسوس فرایند توزیع توسط مدیران فروشگاه های زنجیره ای و عرضه ذخایر استراتژیک موجود در انبارهای این مراکز تاکید کرد و ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای با احصاء و ارائه میزان ورودی، خروجی و موجودی خود از مهر ماه تا کنون در هدایت مطلوب تامین و توزیع کالاهای اساسی از طریق شبکه توزیعی تعریف شده در استان همراهی می کنند.

کد خبر: ۵۱٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha