۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
بایدن: ترامپ تسلیم کرونا شده است

بایدن: ترامپ تسلیم کرونا شده است

بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ را به تسلیم شدن در مقابل کرونا متهم کرد.

به گزارش بازار، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در سخنانی اعلام کرد، دونالد ترامپ پرچم سفید را تکان داد و تسلیم ویروس کرونا شده است، اما مردم آمریکا تسلیم نمی‌شوند، ما تسلیم نمی‌شویم.

جو بایدن افزود، ترامپ امروز در یک گردهمایی انتخاباتی گفته است که مشکل، پزشکان ما هستند، پزشکان و پرستاران هر روز به سرکار می‌روند. ترامپ باید حمله به آن‌ها را متوقف کند؛ ترامپ در ایالت میشیگان هم از سیستم پزشکی آمریکا انتقاد کرد و به دروغ گفته است که"پزشکان ما در صورتی که فردی از بیماری کرونا بمیرد، پول بیشتری می‌گیرند.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد، "این هفته، ویسکانسین مانند ایالت‌های دیگر رکورد روزانه جدیدی را ثبت کرد. بیمارستان‌ها با کمبود تخت مواجهند. ما در آمریکا ۹ میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا داشتیم. ما ۴ درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهیم، اما ۲۰ درصد از مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در جهان در کشور ما اتفاق افتاده است. ۹ میلیون مورد جدید ابتلا در سراسر کشور. یک نقطه عطف غم انگیز دیگر. میلیون‌ها نفر بیکار شده اند یا در آستانه بیکاری هستند. ویسکانسین از زمان آغاز این بیماری همه گیر ۲۰ هزار شغل تولیدی را از دست داده است. موضوعی که بیشتر از همه مرا ناراحت می‌کند این است که رئیس جمهور قطع امید کرده و دست از تلاش برداشته است.

در همین حال، ترامپ در ایالت ویسکانسین که هفته گذشته موارد ابتلا به ویروس کرونا در آن ۲ برابر شد، از فرماندار دموکرات این ایالت خواست محدودیت‌هایی را که با هدف کاهش شیوع این ویروس اعمال شده بودند، لغو کند.

بسیاری از جمعیت چندهزار نفری در این گردهمایی ماسک نزده بودند.

ترامپ در این گردهمایی انتخاباتی، در حالی که ۴ روز مانده به انتخابات، گفت: شما باید محدودیت‌های ایالت خود را بردارید و این کار را سریع انجام دهید!

کد خبر: ۵۱٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha