۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
همکاری یک هزار و ۵۰۰ کارآفرین با کمیته امداد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد

همکاری یک هزار و ۵۰۰ کارآفرین با کمیته امداد

عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از همکاری هزار و ۵۰۰ کارآفرین در قالب راهبران شغلی با کمیته امداد خبر داد.

به گزارش بازار، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم رونمایی از سامانه جامع مزیت‌سنجی شهرستان‌های ایران که عصر امروز در کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: مردمی کردن اشتغال دانش‌بنیان و تمرکز بر مشاغل بومی از راهبردهای معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد است.

وی همچنین بهبود فضای کسب و کار کشور، توسعه زنجیره‌های ارزش صنایع منتخب و گسترش همکاری با فعالان کسب و کار را از اهداف کمیته امداد برشمرد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: هزار و ۵۰۰ کارآفرین کشور امروز در قالب راهبران شغلی با کمیته امداد در حال همکاری هستند که این آمار در آینده به پنج هزار نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد کشور با ۴۰۰ شغل خو گرفته است، افزود: طرح یادشده در ۴۲۹ شهرستان ایران بررسی و برای هر شهرستان ۵۰ مزیت شغلی در نظر گرفته شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: برای تکمیل این سامانه دو هزار نفر در سراسر کشور به ما کمک کردند.

کد خبر: ۵۱٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha