۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
بازنگری رتبه بندی معلمان در دولت
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد

بازنگری رتبه بندی معلمان در دولت

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پیش نویس لایحه بازنگری در رتبه بندی معلمان پس از تدوین در این وزارتخانه تقدیم دولت شد و در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش بازار، محسن حاجی میرزایی در خصوص آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، افزود: یکی از مطالبات جدی فرهنگیان اجرای رتبه بندی معلمان بود که در دو نوبت اجرای آن، افزایش ها اعمال شد و معلمان از مزایای آن بهره مند شدند.

وی گفت: در اسفند گذشته، ضرورت بازنگری در رتبه بندی معلمان احساس و پیش نویس لایحه بر اساس صلاحیت ها تدوین شد و از سوی وزارت آموزش و پرورش تقدیم دولت شد و در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار گرفت.  

وزیر آموزش‌وپرورش همچنین در خصوص اظهارات منتسب به خود که اخیرا در فضای مجازی بازتاب داشته است، گفت: خطاب به من مدیران کل و معاونین آموزش و پرورش استان‌ها بوده است.

حاجی میرزایی افزود: در نشست مشترک با مدیران کل و معاونان آموزش ‌و پرورش استان‌های کشور اعلام کردم مدیران در زمان شیوع کرونا و شرایط تحریم‌ ها که برای همه بخش‌های جامعه مشکلاتی ایجاد کرده، قبول مسؤولیت کرده‌اند تا به دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها خدمت کنند؛ بنابراین باید با تمام توان به خدمتگزاری به جامعه اقدام کنند و کاستی‌ها و کمبودها نباید مانعی برای کار کردن آن‌ها باشد.

وی تاکید کرد : منظور از صحبت‌های پخش شده در این نشست به‌هیچ‌وجه جامعه معلمان کشور که در شرایط کرونا تمام تلاش خود را برای استمرار جریان آموزش انجام دادند، نبوده است. در صورتی که سخت کوشی، مسئولیت پذیری و خلاقیت معلمان در شرایط بسیار دشوار کرونایی موجب بالندگی و افتخار کشور است.

کد خبر: ۵۰٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معلم IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      0 0
      حالا که بچه خوبی هستی حق التدریسها را بده بیاد