۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
۶۰ درصد واحدهای مسکن محرومین در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۶۰ درصد واحدهای مسکن محرومین در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته تا ۲۲بهمن ماه سالجاری ۶۰ درصد واحدهای مسکن محرومان استان به بهره برداری می‌رسد.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار، از توزیع بیش از ۱۰ هزار و ۷۴۵ تن سیمان رایگان در روستاهای زنجان خبرداد و گفت: این میزان سیمان از سوی مقام معظم رهبری به روستاهای استان هدیه داده شده است.

وی  با بیان اینکه بیش از دو هزار واحد مسکن محرومین در استان زنجان احداث می شود، اظهار کرد: درسفر معاون رئیس جمهور به استان برای احداث این واحدها ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، با بیان اینکه عملیات شروع این تعداد واحد مسکونی دراستان آغاز شده است، گفت: از این تعداد برای هزار و۸۲۷ فقره پرونده تشکیل شده است. 

خواجه ای با بیان اینکه بیش از هزار  فقره به شبکه بانکی دراستان معرفی شده است، تصریح کرد: نازک کاری تعداد زیادی از واحدها ۹۹ درصد انجام شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام گرفته و اگر شرایط جوی اجازه بدهد تا ۲۲بهمن ماه سالجاری ۶۰درصد واحدهای مسکونی محرومین در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، ابراز داشت: تنها هدف دولت خانه دار کردن افراد نیازمند و آسیب پذیر در جامعه است و بابت ساخت این واحدهای مسکونی هزینه‌ای از خانواده‌ها دریافت نمی‌شود.

کد خبر: ۵۰٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha