۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
انتقاد سازمان بهداشت جهانی از امریکا
لارپوبلیکا گزارش داد:

انتقاد سازمان بهداشت جهانی از امریکا

سازمان بهداشت جهانی دولت آمریکا را مورد انتقاد قرار می دهد:«چشم پوشی از کنترل پاندمی امری خطرناک است».

بازار؛ سایت تحلیلی لاریوبلیکا اخیرا گزارشی با عنوان « انتقاد سازمان بهداشت جهانی از امریکا» منتشر نموده است. در این گزارش آمده است: چشم پوشی از کنترل پاندمی عواقب ناگواری دارد.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که چشم پوشی از کنترل پاندمی کووید-۱۹ کار خطرناکی است. وی با این سخن به طور غیرمستقیم به اظهارات رئیس کابینۀ کاخ سفید پاسخ داد که روز گذشته گفته بود آمریکا دیگر تلاشی در جهت کنترل پاندمی انجام نمی دهد.

 به عقیدۀ رئیس سازمان بهداشت جهانی ما نباید در این رابطه تسلیم شویم و به همین دلیل معتقدیم که محافظت از افراد آسیب پذیرتر حائز اهمیت است.

اتحادیۀ اروپا به همراه انگلیس با در حدود ۱۵۰ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز مواجه است. فرانسه از همه بیشتر به این ویروس آلوده شده است و به سمت شدیدتر کردن تدابیر به منظور مقابله با اپیدمی کووید-۱۹ حرکت می کند که می رود شیبی بحرانی را در پیش بگیرد.

در آلمان و روسیه و جمهوری چک نیز بر تعداد موارد ابتلا افزوده شده است و آنها نیز اقدام به اتخاذ تدابیر سخت تر به منظور مقابله با آن نموده اند و حتی به برقراری حکومت نظامی نیز اندیشیده اند.

البته در هنگ کنگ قوانین سرسختانه ای که در ماه ژوئیه به منظور مقابله با پاندمی به اجرا در آمده بود، کاهش یافتند. رستوران ها در این کشور اجازه یافتند که تا ۲ بامداد فعالیت داشته باشند و تا ۶ نفر هم مجازند دور یک میز بنشینند. وضعیت همه گیری در دو هفتۀ اخیر همچنان رو به کاهش گذارده است.

کد خبر: ۵۰٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha