۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
کمبود نان در شهرستان گرگان صحت ندارد
فرماندار گرگان:

کمبود نان در شهرستان گرگان صحت ندارد

گرگان- فرماندار گرگان با بیان اینکه صف های طولانی در نانوایی ها هیچ ارتباطی به کمبود نان ندارد، گفت: مشکلی بابت کمبود نان در سطح شهرستان به هیج وجه نخواهیم داشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، محمد حمیدی در جلسه شورای آرد و نان شهرستان که با حضور مدیرکل غله استان در محل فرمانداری و به منظور رسیدگی به مشکلات شلوغی صف های نانوایی ها برگزار شد اظهار کرد: بازرسی ها باید در این حوزه با جدیت بیشتر و به صورت هدفمند انجام شود تا مشکلی بابت توزیع نان در بین مردم وجود نداشته باشد.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه نظارت هدفمند بر عملکرد خبازان می تواند در روند صحیح توزیع نان بین مردم تاثیر بسزایی داشته باشد، بیان کرد: به منظور تقویت نظارت ها در سطح شهرستان از ظرفیت اداره کل غله استان گستان در افزایش اکیپ های بازرسی باید استفاده گردد.

وی اضافه کرد: همه‌ خبازان موظفند با توجه به سهمیه آرد در نظر گرفته برای هر نانوایی، ساعت پخت نان را با ساعت کاری خود تنظیم کرده و هیچ نانوایی حق ندارد زودتر از موعد مقرر پخت نان را تعطیل کند.

حمیدی ادامه داد: اگر نانوایی زودتر از زمان کاری خود، پخت نان را متوقف و یا تعطیل کند تخلف محسوب می شود و بازرسان هم باید با آنها برخورد جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر خبازان در پخت نان درست عمل کنند و همه سهمیه آردی که در اختیارشان قرار می گیرد تبدیل به نان شود، مشکلی بابت کمبود نان در سطح شهرستان به هیج وجه نخواهیم داشت.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه صف های طولانی در نانوایی ها هیچ ارتباطی به کمبود نان ندارد افزود: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد یک سری افراد سود جو از این فرصت استفاده کرده و باعث تشویش اذهان عمومی شوند.

لازم به ذکر است در این جلسه به منظور کاهش تراکم صف نانوایی ها به نانوایی های آزادپز خیابانهای اصلی با تایید شورای آرد و نان شهرستان افزایش سهمیه تعلق خواهدگرفت.

کد خبر: ۵۰٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha